نرخ انواع زرشک صادراتی پفکی و دانه اناری خراسان

نرخ انواع زرشک صادراتی پفکی و دانه اناری خراسان

کشت و پرورش زرشک سیاه بدون هسته و زرشک در خراسان جنوبی به عنوان بزرگترین محل تولید زرشک در جهان بیشتر بر مبنای تجربه اقلیمی کشاورزان شکل گرفته است که می‌تواند در تلفیق با رهیافت‌های جدید مقدمه‌ای مطمئن در مسیر صادرات زرشک فراهم آورد. برای گسترش و بهینه‌سازی کشت و پرورش زرشک و فرآوری و صادرات آن بررسی‌هایی صورت گرفته اما هنوز به تحقیقات وسیعی نیاز است و خلاء موجود جای کار بسیار دارد.کاشت و پرورش گسترده زرشک و زعفران و عناب در خراسان جنوبی و وابستگی درآمد مردم این منطقه به کشاورزی و پرورش این محصولات لزوم تمرکز بر رشد همه جانبه زراعت این محصولات و صادرات آنها را آشکار می‌سازد.

صادرات محصولاتی نظیر زرشک یا آلو خشک خوانسار و معرفی آن به کشورهای دیگر موجب رشد اقتصادی منطقه خراسان جنوبی و بهبود معیشت این مردم و کار و اشتغال‌زایی در این استان می‌شود و همچنین مناطق دیگر ایران را هم به پرورش این محصول ارزشمند تشویق می‌کند. زرشک گیاهی پایدار و مقاوم است که در اکثر مناطق ایران و در زمین‌های هموار و کوهستانی و بیابانی قابلیت پرورش دارد.

بنابراین در صورتی که کشاورزان از آینده اقتصادی محکم محصولات زرشک و زعفران مطمئن شوند می‌توانند در سایر نقاط ایران نیز به پرورش زرشک رو بیاورند (البته اگر اقلیم سایر نقاط ایران با کشت زرشک همخوانی داشته باشد).  برای ارتقای درآمد حاصل از محصولاتی مثل زرشک و زعفران باید به بسیاری از نکات در فرایند پرورش و برداشت و فرآوری و غیره توجه کافی مبذول داشت.

نرخ انواع زرشک صادراتی پفکی و دانه اناری خراسان

همه انواع زرشک فله و کشمش پلویی آفتابی ملایر در بازار تجاری ایران مناسب برای صادرات هستند. البته گونه قرمز برای صادرات مناسبتر است چراکه نسبت به سایر انواع زرشک هم شناخته شده تر است و هم مصارف غذایی، صنعتی و بهداشتی بیشتری دارد. نرخ انواع زرشک پفکی و دانه اناری خراسان جنوبی جهت مصارف صادراتی بسیار متفاوت است و به فاکتور های مختلفی بستگی دارد که از جمله آن ها کیفیت زرشک و پفکی یا دانه اناری بودن زرشک می باشد. در مجموع زرشک پفکی از زرشک دانه اناری قیمت گرانتری دارد. نرخ انواع زرشک صادراتی  در اواخر آذر ماه ۹۸ به شرح زیر است:

 زرشک  نرخ انواع زرشک 
 زرشک پفکی درجه یک صادراتی ۹۷ ۸۲۰۰۰
زرشک دانه اناری درجه یک صادراتی ۶۱۰۰۰
 زرشک دانه اناری درجه یک ۶۰۰۰۰

در مجموعه زرشک آبرام علاوه بر زرشک پفکی و زرشک دانه اناری، زرشک سیاه هسته دار و بی هسته نیز به فروش می رسد. قیمت انواع زرشک را از همکاران ما بخواهید! در این مجموعه فروش زرشک پفکی و سایر انواع زرشک با مناسبترین قیمت انجام می شود.

نرخ انواع زرشک صادراتی پفکی و دانه اناری خراسان

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما