خرید زرشک لواشکی در تهران – مخصوص کارخانجات

خرید زرشک لواشکی در تهران – مخصوص کارخانجات  – به چه زرشکی، زرشک لواشکی گفته می شود و خریداران این نوع زرشک چه کسانی هستند؟ فروش زرشک لواشکی در تهران و سایر شهر های ایران چگونه انجام می شود؟‌

بیشتر از هشتاد درصد از ترکیبات زرشک را آب تشکیل می‌دهد که در صورت کشیدن این آب و خشک کردن زرشک می‌توان کیفیت آن را از لحاظ ماندگاری و مصونیت در برابر عوامل بیماری‌زا بسیار بالا برد. رنگدانه‌ها و آنزیم‌هایی نیز در بافت زرشک وجود دارند که بعد از گذشت زمانی موجب تغییر رنگ زرشک از قرمز به قهوه‌ای می‌شوند. بنابراین در صورتی که زرشک را خشک کنیم و بعد به بازار مصرف بفرستیم، گامی در جهت افزایش کیفیت و ماندگاری و سلامت آن برداشته‌ایم. چرا که زرشک تازه در فضای بیرون دوام زیادی نمی اورد مخصوصا که اگر استیب دیده باشد.

از عناصر دیگری که ممکن است به کیفیت زرشک آسیب بزنند صدمات فیزیکی و خراشیدگی‌ها در انتقال محصول زرشک می‌باشد که نهایت حساسیت و احتیاط را در حمل و نقل زرشک  می‌طلبد.

همچنین صدمات فیزیکی زرشک امکان واکنش‌های شیمیایی و آنزیمی را در زرشک بالا می‌برد و از طول عمر زرشک باز هم می‌کاهد. برای جلوگیری از آسیب‌های مختلف فیزیکی و شیمیایی باید توجه کنیم که میوه زرشک بعد از برداشت در مکانی دور از نور و گرما قرار گیرد و از ظروف فلزی در نگهداری آن استفاده نشود. همچنین بهتر است در اولین فرصت نسبت به خشک کردن زرشک اقدام نمود و این فرایند مهم را عقب نینداخت. بسته‌بندی زرشک در شرایط محیطی عاری از هوا و در مجاورت گازهای بی اثر عامل مهمی در افزایش کیفیت زرشک می‌باشد. همچنین می‌توان با استفاده از مراحل ویژه‌ای آنزیم‌های موجود در زرشک را غیر فعال کرد و به این ترتیب از تغییر رنگ و تخریب زرشک پیشگیری کرد.

خرید زرشک لواشکی در تهران - مخصوص کارخانجات

در پروسه خشک کردن زرشک  گاهی برخی عوامل پیش بینی نشده به وقوع ی پیوندد. برای مثال  اگر بر زرشکی که در خرمن ها ریخته شده است باران ببارد دیگر زرشک خشک حاصل کیفیت سابق را نداشته و سیاه می شود. این زرشک در بازار مصرف معمولی جایی ندارد و خریداری هم معمولا برای آن پیدا نمی شود. چراکه همه زرشک را به رنگ قرمز و شفاف آن می شناسند.

در مرحله نگهداری زرشک هم ممکن است اسیب هایی به زرشک خشک شده وارد شود. میدانیم که زرشک در جوار هوای گرم و نور خورشید وهمچنین رطوبت کیفیت خود را از دست می دهد. رنگ زرشک سیاه می شود و مزه آن دیگر دلپذیر نیست. با زرشکی که سیاه شده است چه می شود کرد؟  این زرشک ناسالم نمی باشد و همچنان قابلیت استفاده را دارد اما متاسفانه به خاطر رنگ و روی آن دیگر بازار پسند نمی باشد. بخشی از زرشکی که رطوبت و گرما دیده است به کارخانجات  لواشک سازی فروخته می شود و لواشک زرشک تولید شده از آن ابدا نامرغوب نمی باشد.  لواشک زرشک به خاطر طعم ترش و  دلپذیر آن یکی از محبوبترین نوع لواشک در بازار ایران است.

خرید زرشک لواشکی در تهران - مخصوص کارخانجات

برای خرید انواع زرشک در تهران  از جمله  خرید زرشک لواشکی در تهران و سایر شهر ها با همکاران ما ارتباِط بگیرید تا از اخرین نرخ زرشک و همچنین راهنمایی های آن ها جهت خرید مناسب استفاده کنید.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما