قیمت زرشک درجه یک | قیمت زرشک صادراتی در دی ماه ۹۷

شاید این سوال برای شما پیش آمده باشد که برای خریدن عمده زرشک مرغوب چه نکاتی را باید دانست و به چه چیز هایی باید دقت کرد؟ و همچنین چگونه می توان انواع زرشک را تشخیص داد؟ برای خرید مقرون به صرفه زرشک در تهران کدام فروشگاه و یا کدام مراکز خرید مناسب تر هستند ما در این مقاله به جواب دادن یه سوالات بالا میپردازیم و قیمت انواع زرشک ها مثل قیمت زرشک درجه یک ، قیمت زرشک خشک، قیمت زرشک پفکی و… می پردازیم قیمت زرشک درجه یک | قیمت زرشک صادراتی در دی ماه ۹۷

فروش عمده در بازار های داخلی

فروش عمده در بازار های داخلیفروش زرشک  در بازار های داخلی به صورت عمده و خرده نیز انجام می شود که البته قیمت زرشک خشک درجه یک عمده و خرده متفات می باشد. اکثر خرید و فروش زرشک در بازار ایران خرید زرشک پلویی می باشد که قیمت آن قیمت همان زرشک خشک ساده است. منبع اصلی زرشک خشک عمده در ایران بازار مشهد و خرید زرشک در بازار تهران برا ی خریدارن است.

تولید انبوه با کیفیت مرغوب

تولید انبوه با کیفیت مرغوبابتدا لازم است گونه زرشک را به لحاظ گیاه شناسی مورد بررسی قراردهیم. از لحاظ علمی زرشک بربریس نامیده میشود. درمتون قدیمی ایرانی زارچ هم نامیده شده است. این گیاه بیش از صد و هفتاد و پنج نوع و نژاد مختلف دارد و بیشتربومی منطقه آسیا و آمریکای شمالی است. درختچه زرشک مقاومت بسیار زیادی در برابر شرایط سخت محیطی دارد به طوریکه توانسته است در مناطقی که از نظر خاک خیلی غنی نیستند و علاوه برآن از مناطق خشک و کم آب محسوب می شوند، رشد و گسترش پیدا کند. بعضی انواع گیاه زرشک جنبه تزئینی دارند و برای کاشت در فضاهای سبز و پارک ها مناسب هستند. بعضی اقسام آن نیز همانند گونه باربریس ولگاریس ( زرشک قرمز بدون هسته ) خوراکی هستند.در ایران گونه خوراکی زرشک در خراسان جنوبی توسط کشاورزان این منطقه کشت و تولید می شود کمی به بحث چیدن زرشک تازه میپردازیم : برای این کار روش ها و شیوه های گوناگونی وجود دارد که یکی از این روش ها که بهترین و متداولترین شیوه شناخته شده در سال های اخیر برای تولید زرشک درجه یک شاخه بر نام دارد البته شیوه های دیگری نیز وجود دارد مانند ضربه زدن به شاخه های درخت و جمع کردن زرشک ها از زیر درخت که در این روش به دانه های زرشک اسیب وارد میشود و دچار لهیدگی می شود این دو روش روش هایی دستی بودند و چیدن زرشک به روش صنعتی نیز انجام میشود که اساس این نوع چیدن مکش است و بد نیست بدانیم تولید زرشک در تهران نیز وجود دارد.

بیشتر بخوانید: قیمت روز زرشک

خرید زرشک در بازار تهران

خرید زرشک در بازار تهراندر پابتخت ایران یعنی شهر تهران بازار های فروش بزرگ و عمده ای چون مولوی و انبار نفت وجود دارد بخشی از زرشک کل ایران از طریق بازار های تهران تامین می شود یعنی تجار و بنکداران شهر های دیگر ایران چون تبریز، اصفهان و شیراز نیز به سراغ عمده فروشان و بنکداران تهران امده و از آن ها نیاز خود را تامین می کنند و به نظر می رسد در مورد صادرات زرشک در بازار های جهانی این مرسوم تر می باشد.

لیست قیمت انواع زرشک

لیست قیمت انواع زرشکدر این بخش میخواهیم به بررسی قیمت زرشک بپردازیم و صادرات زرشک در بازار های جهانی را مورد بررسی قرار دهیم قیمت زرشک در سال 97 بسیار نابسامان و صعودی بوده است متاسفانه بعد از تعطیلات سال نو شروع دوباره کسب و کار ها این قیمت ها دوباره افزایش یافت به طوری که قیمت زرشک پفکی در هفته اول سال 98 به طور متوسط کیلویی 55 هزار تومان معامله می شد و این در حالی است که در اوایل خرداد ماه همین سال قیمت زرشک پفکی به 77 هزار تومان هم رسید که این موضوع حاکی از افزایش قیمت 50 درصدی در کمتر از دو ماه است.

فروش مناسب زرشک پلویی

فروش مناسب زرشک پلوییزرشک  را می توان بلحاظ اقتصادی و ایجاد اشتغال یکی از محصولات استراتژیک استان خراسان جنوبی دانست.در کنار سایر محصولات منحصر بفرد استان خراسان جنوبی خرید و فروش و صادرات زرشک پلوئی به سایر استانهای دیگر توانسته حرفه اکثریت مردم روستاها و شهرهای این استان را شکل دهد.در اوایل فصل پائیز یعنی نیمه دوم مهرماه تا انتهای آبان برداشت این محصول توسط کشاورزان این شهرها و مناطق آغاز می شود .مسلما زمان مناسب خرید و فروش زرشک ، بعد از برداشت و فرآوری و فراوانی این محصول است . که غالبا تجار و خریداران عمده زرشک گاها اقدام به پیش خرید محصول از کشاورز می کنند .منطقی است که خرید و فروش زرشک در این زمان از صرفه اقتصادی بیشتر برخوردار است .حدودا در هرسال با در نظر گرفتن متغیر های آب و هوایی حدودا 15 تا 18 هزار تن زرشک از باغات خراسان جنوبی برداشت می شود. بیشترین سطح زیر کشت زرشک خراسان جنوبی به شهرستان قاین اختصاص دارد. خرید و فروش اینترنتی زرشک پلوئی یکی از ساده ترین و کم هزینه ترین راه برای تهیه محصولی با کیفیت و ارزان می باشد . بررسی همه جانبه محصول در صفحات وب و گستردگی اطلاعات ، اطمینان خاطر خریداران را پیرامون محصول مورد نظرشان فراهم می کند.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما