قیمت زرشک پفکی درجه یک | تولید و عرضه آن در مشهد

سوال اولی که پیس می آید این است که زرشک پفکی درجه یک چیست و قیمت زرشک پفکی درجه یک در بازار به شکل عمده و خرده فروشی چقدر است؟  پیس از خواندن ادامه این مقاله به شما پیشنهاد می شود پادکست زیر را بشنوید تابا خصوصیات زرشک مرغوب آشنا شوید!

زرشک پفکی چیست؟

زرشک پفکی نوعی زرشک خشک است که از زرشک قرمز بومی ایران بدست می آید  برای تولید آن باید شاخه های زرشک را همراه میوه زرشک بریده و به تالارهای مسقف منتقل نمایید سپس شاخه ها مانند خوشه کشمش آویزان می شوند این تالار ها باید طوری باشند که عبور هوا از آنان به آسانی انجام گردد زرشک تازه در این شیوه در عرض سه تا شش ماه و به دور از نور خورشید خشک می گردد زرشک خشک حاصله را زرشک پفکی می نامند.

با مصرف روزانه زرشک پفکی یا فرآورده های متنوع آن می توان طعم خوش سلامتی را چشید و از این نظر خاطری آسوده داشت.

در مورد قیمت زرشک پفکی نیز می توان اظهار نظر کرد که هر چه قدر این قیمت در سطح متناسب تری قرار داشته باشد می تواند منجر به خرید بیشتر و بهتر مصرف کنندگان از این محصول گردد قیمت زرشک پفکی از سوی سازمان های خاصی که بر قیمت گذاری نظارت و و آن را کنترل می کنند تعیین و به بازار اعلام می گردد با تعیین قیمت این زرشک می توان این محصول رو با قیمت مشخص شده خریداری نمود.

قیمت زرشک پفکی درجه یک

قیمت زرشک پفکی درجه یک

قیمت زرشک پفکی درجه  یک نظیر زرشک پفکی قائنات باید از سطح متناسبی در بازار برخوردار باشه تا همه افراد قادر به خرید آن باشند.زرشک پفکی ضمن برخورداری از یک کیفیت عالی، می تواند فواید زیادی را در بدن داشته باشد، تقریبا همه مصرف کنندگان زرشک که  با زرشک پفکی آشنا هستند، آن را خریده و مورد مصرف قرار داده اند و طعم دلپذیر آن را زیر زبان چشیده اند. زرشک پفکی ازپر خاصیت ترین محصولات زرشک در زمینهٔ آشپزی و موارد دیگر به شمار می رود.مصرف این محصول سپری است در برابر انواع مشکلات جسمی و بیماری ها. قیمت زرشک پفکی اعلا در خرداد ۹۸ بین ۷۳-۷۷ هزارتومان نرخ  گذاری شد.

 

قیمت زرشک پفکی درجه یک مشخصات زرشک خوب

زرشک خوب به رنگ قرمز خوش رنگ است و از طعم ملس و دلنشین برخوردار است و مصرف هر مقدار از آن در غذا باعث خوش طعمی و خوش رنگ شدن غذا می گردد.

زرشک پفکی محصولی درجه یک از زرشک های موجود در بازار است و از نوع زرشک های بدون دانه است و از پر مصرف و پر فروش ترین زرشک ها است میزان هر مقدار از این محصول در سلامتی بدن تاثیر گذار است. زرشک پفکی از محبوب ترین شناخته ترین زرشک هایی است که در بازار محصول غذایی به فروش می رسند. در مورد مشخصات زرشک مرغوب  یا همان زرشک خوب و درجه یک در پادکست بالا اطلاعات کوتاهی ارای دادیم. چنانچه بخواهید در مورد شیوه تشخیص و مشخصات زرشک مرغوب بیشتر بدانید، به یک پست دیگر ما  که درمورد فروش زرشک صادراتی است نگاهی بیندازید.

قیمت جهانی زرشک

قیمت فروش انواع زرشک همچون زرشک سیاه بی دانه با توجه به مدل وتایپ آن متفاوت است زرشک پفکی مرغوب واعلاتر از نوع زرشک دانه اناری و زرشک پفکی است و صد البته قیمت آن نیز بیشتر است خرید زرشک صادراتی معمولا از لوکس ترین نوع آن یعنی زرشک پفکی انجام می گردد. قیمت جهانی زرشک عمده در ایران تعیین می شود. اگر مقصود از قیمت جهانی زرشک، قیمت عمده فروش مبدا باشد، همانطور که گفتیم این قیمت در ایران تعیین می شود و تفاوت زیادی هم با قیمت زرشک در داخل نادرد. اما چنانچه قیمت را به صورت  اف او بی  FOB  بخواهند باید هزیند حمل و نقل تا گمرک و همچنین هزینه امور گمرکی  در حمل و نقل زمینی و هزینه حمل بر روی کشتی در حمل و نقل دریایی را نیز به آن اضافه نمود. اگر مشتری قیمت را در پورت یا مقصد می خواهد باید این قیمت، هزینه حمل تا مقصد از مرز های ایران و همچنین بیمه را نیز در نظر گرفت. طبیعتا هزینه تمام شده زرشک در کشوری مانند عراق و افغانستان و ترکیه که همسایه ایران هستند با کشوری مانند آمریکا و کانادا متفاوت است.

موارد مصرف زرشک پفکی

موارد مصرف زرشک پفکیزرشک پفکی موارد مصرف بی شماری دارد و اطبای سنتی برای آن خواص بیشماری را برشمرده اند. از جمله خواص زرشک (Barberry Benefits) می توان ا از تاثیر مثبت آن بر فشار خون وقاعدگی و تصفیه خون، کبد و سلامت قلب نام برد. موارد مصرف زرشک نیز زیاد است. از جمله استفاده در پخت غذا (مثلا زرشک پلو با مرغ و تهچین)، همچنین استفاده به صورت فراورده های زرشک همچون آب زرشک (Barberry juice) و آبنبات و ژله، لواشک و بسیاری دیگر.

زرشک دانه اناری از تولیدات شهرستان قاینات و زیر کوه  و بیرجند و به طور کلی منطقه خراسان جنوبی است (south khorasan)می باشد

و محصول خشک شده زرشک خشک است دارای دانه های درشت ومرغوب وعاری از ناخالصی است.

بزرگترین بازار زرشک پفکی در کشور

بزرگترین بازار زرشک پفکی در کشورکارخانه تولیدی زرشک

کارخانه تولید کنسانتره آب زرشک همواره در تولید کنسانتره های عالی و درجه یک پیشتاز بوده است و اینک تولید آب زرشک یکی از محصولات پر طرفدار این کارخانه می باشد زرشک هایی که در این کارخانه به کنسانتره تبدیل می شود از بهترین نوع زرشک های موجود در بازار می باشد از بهترین کارخانه تولید آب زرشک کارخانه تولید آب زرشک قاین می توان نام برد

عرضه زرشک با مناسب ترین قیمت

عرضه زرشک با مناسب ترین قیمتزرشک مشهد به صورت های مختلف پفکی و دانه اناری متناسب با فصل های مختلف سال و وفور این محصول و یا کاهش موجودی با قیمت های مختلفی ارائه می شود مقوله قیمت زرشک درجه یک بر می گردد به زمان مناسب این محصول کیفیت و ظاهر مشتری پسند و هم چنین تمیز بودن خود محصول که با دسترسی به بیشترین تنوع محصولی و ارائه محصول بی واسطه می تواند رضایت مشتری را جلب نماید

صادرات زرشک به قیمت کارخانه

صادرات زرشک به قیمت کارخانهتجارت زرشک پفکی

کسی که تجارت زرشک را انجام می دهد باید با خود آن نیز آشنایی داشته و نوع قلابی آن را بشناسد تا فریب نخورد

برای تقلب در این کار سه کار را انجام می دهند اول به زرشک در آستانه فروش آن آب اسپری می کنند ذوم بیش از حد لازم روغن خوراکی اضافه می کنند و سوم این که زرشک دانه اناری را به زرشک پفکی اضافه می کنند.

قیمت زرشک در بازار مشهد

چناچه بخواهیم زرشک را صادر کنیم باید ابتدا زرشک مرغوب را از جایی بخریم. از بی واسطه ترین مکان های خرید زرشک می توان به

  • فروش زرشک در بازار مشهد
  • فروش زرشک در بازار تهران
  • فروش زرشک در بیرجند و قاینات

اشاره نمود. این شهر ها قطب و مرکز اصلی خرید و فروش زرشک هستند. البته شاید برای عده ای سوال باشد که چرا مستقیم از کشاورز خرید نکنیم.  بار تولیدی اکثر کشاورزان از یل تن عدول نمی کند و اگر بخواهید در سطح تناژ بیشتر خرید کنید رجوع به بنکداری ها مناسب تر است. البته بیشتر کشاوران امکانات فراوری زرشک را نیز ندارند.  برای مثال قیمت زرشک پفکی در  مشهد و قیمت زرشک پفکی در بیرجند در خرید عمده تفاوت شایانی ندارند. قیمت زرشک در بازار مشهد در خرداد ۹۸ بین ۷۴- ۷۶ هزار تومان بود. به علت نوسانات قیمت زرشک ۹۷ و ۹۸ بهتر از به روز قیمت بگیرید.

 

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما