قیمت زرشک پفکی | خرید عمده زرشک پفکی در بازار تهران

همه ما به خوبی با زرشک آشنا هستیم و بار ها آن را مورد استفاده برای مصارف آشپزی قرار داده ایم. اما شاید تصور ما از این محصول، محدود به یک نوع با نام عمومی زرشک باشد. در حالی که زرشک خود از نظر نام، مزه و کیفیت به انواع متعددی تقسیم بندی می شود که در این حیطه، یکی از با کیفیت ترین و خوشمزه ترین نوع زرشک، زرشک پفکی می باشد.

در واقع این نوع زرشک از نظر کیفیت و مزه با زرشک دانه اناری در یک سطح قرار گرفته اما از جهاتی مانند روش های تولید یا خشک کردن، این دو تفاوت و تمایز هایی را با هم دارند.

در هر حال به منظور این که خریداران عمده راحت تر بتوانند به انواع زرشک از نوع پفکی دسترسی پیدا کنند و یا از قیمت زرشک پفکی مطلع شوند، برخی از مراکز عمده فروشی در تهران، تلاش های لازم را شکل داده و در کنار خدمات حضوری، خدمات غیر حضوری را برای مشتریان راه دور امکانپذیر ساخته اند تا شرایط لازم و بهینه خرید برای همه متقاضیان فراهم آید.

قیمت زرشک پفکی | خرید عمده زرشک پفکی در بازار تهران

انواع زرشک خشک (Dried Barberry)

انواع زرشک خشک (Dried Barberry)

زرشک خشک بی دانه ایران یا همان زرشک پلویی از لحاظ کیفیت تجاری به دو دسته اصلی طبقه بندی می شود:

۱-زرشک پفکی

۲-زرشک دانه اناری

کیفیت متفاوت دو دسته در شیوه خشک کردن زرشک تازه است.
البته گاهی زرشک و کشمش فله کاشمر زیر تالاری نیز به عنوان دسته سومی از زرشک خشک طبقه بندی می شود. زرشک زیر تالاری در واقع مخلوط زرشک پفکی و دانه اناری است و قیمت آن نیز بین قیمت این دو نوع قرار گرفته است.

قیمت زرشک در بازار تهران

قیمت زرشک در بازار تهران

۹۵ درصد زرشک ایران و جهان در استان خراسان جنوبی تولید می شود. بیرجند و قاینات به عنوان شهرهای تولید کننده اصلی زرشک پفکی و دانه اناری هستند. اما سایر شهر های بزرگ ایران مانند تهران، شیراز، اصفهان و تبریز از این دو شهر بسیار دور می باشند. از این رو خرید عمده زرشک پفکی و دانه اناری با قیمت و کیفیت مناسب دغدغه بسیاری از خریداران از جمله رستوران داران است.

در تهران اغلب مشتریان خرید عمده زرشک، این محصول را از بازار تهران یا مولوی خریداری می کنند. به علت وجود واسطه ها و کرایه حمل بالا، قیمتی که در بازار تهران برای زرشک تعیین می شود نسبت به خرید عمده زرشک در شهرهای خراسان جنوبی ۱۵-۲۰ درصد گرانتر است.

حال سوال اینست که آیا باید مسیر طولانی تا خراسان جنوبی را طی نمود تا خرید عمده زرشک با قیمت و کیفیت مناسب را داشت؟

در این باره باید گفت برخی از شرکت های بازرگانی فروش، این سفر را برای کسانی که قصد خرید عمده زرشک را دارند، کوتاه نموده اند. در واقع این شرکت ها با اجرای این سیستم ها  در تهران امکانات خرید و فروش مناسبی از زرشک را مهیا ساخته اند:

  • خرید مناسب از کشاورز
  • آماده سازی زرشک
  • حمل ارزان
  • پخش بهینه

همه این عوامل موجب شده تا قیمت خرید عمده زرشک و کشمش محلی در شرکت های مذکور، بسیار پایین نگه داشته شود. این تفاوت به گونه ای است که شما می توانید حتی خرید عمده زرشک در تهران را ارزان تر از بنکداری های شهر های بیرجند و قاین داشته باشید.

قیمت خرید عمده زرشک – دی ۹۷

قیمت خرید عمده زرشک - دی ۹۷اگر سری به مراکز فروش عمده زرشک یا شرکت های بازرگانی این محصول بزنید، علاوه بر این که با تنوع بالایی از انواع زرشک مواجه خواهید شد، بلکه قادر به مشاهده لیست های قیمت این محصول در سال گذشته مانند قیمت زرشک در دی 97 و … نیز خواهید بود که این موضوع، امکان مقایسه قیمت ها را به شما می دهد.

همه به خوبی می دانیم که با وجود برخی از دلایل، قیمت همه محصولات از جمله زرشک در بازار لحظه به لحظه با نوسان رو به رو می باشد و این موضوع به هیچ وجه خوشایند خریداران نیست. حال دغدغه اکثر خریداران تبدیل شده به این که چطور در این اوضاع می توانند زرشک را با قیمت مناسبی تهیه نمایند؟

برای پاسخ به این سوال باید گفت فروشندگان حاضر در برخی از مراکز فروش عمده و اختصاصی زرشک که تمرکز کاری را بر روی این محصول گذاشته اند، سعی در فروش عمده زرشک با کمترین سود را دارند که حداقل بتوانند منجر به حل درصد کمی از مشکلات خریداران در این زمینه شده و به تقویت قدرت خرید آن ها کمک کنند.
یکی از مراکز مورد نظر همینجاست که می تواند بهترین محصولات با بهترین کیفیت و قیمت را به خریداران عرضه نماید.

قیمت زرشک پفکی

قیمت زرشک پفکیزرشک پفکی در میان چند نوع زرشک قرار دارد و از نظر کیفیت توانسته رتبه بسیار خوبی را از آن خود نماید. این محصول که دارای ظاهر شفاف و مورد قبولی می باشد، به دلیل این که از مرغوب ترین و بهترین انواع زرشک به شمار می آید، دارای قیمت بیشتری نیز نسبت به سایر نمونه های این محصول می باشد.

هم چنین قیمت این محصول برای هر یک از این انواع مورد نظر از آن، در سطوح متفاوتی قرار گرفته است:

  1. زرشک کیلویی
  2. زرشک بسته بندی

البته باید این موضوع را یادآور شد که برای دسترسی به قیمت مناسب، می توان به سراغ تامین کنندگان زرشک رفت.

مزایای استفاده از زرشک پفکی

مزایای استفاده از زرشک پفکیزرشک پفکی که حد اعلایی از کیفیت و مزه را دارا می باشد، باعث شده تا در بازار فروش، درصد بسیاری از توجهات، سمت این محصول جلب شده و به همین جهت بتواند به یکی از انواع زرشک پر طرفدار و پر فروش در بازار تبدیل شود.
اما باید عنوان داشت که این زرشک درجه یک مزایایی را به خود اختصاص داده است که در تعاریف زیر به برخی از آن ها اشاره کرده ایم:

  • با توجه به ظاهر مناسب این محصول، همه برای خرید زرشک پلویی، اول از همه به سراغ این زرشک می روند.
  • زرشک پفکی به حدی اعلا و درجه یک می باشد که به عنوان زرشک صاداراتی نیز شناخته شده و به همین دلیل تمرکز بسیاری روی این محصول برای انجام صادرات سودمند شده است.
  • توسط زرشک پفکی می توان غذا های بسیار خوشمزه ای را در آشپزی ظاهر ساخت.
  • هم چنین خواص درمانی زرشک پفکی نیز از نظر پزشکان تایید شده و به همین جهت داروی طبیعی فوق العاده ای برای مبارزه با انواع بیماری ها به شمار می آید.

راهنمای استفاده از زرشک پفکی

راهنمای استفاده از زرشک پفکیزرشک پفکی دارای دستور العمل سخت و پیچیده ای برای استفاده نمی باشد، اما با این وجود عده ای مایلند تا با طرز استفاده بهتری از این محصول آشنا شوند که برای این کار می توان سراغ کارشناسان فروش که تنها در مراکز فروش عمده معتبر فعالیت دارند را گرفت.

تمامی کارشناسان فروش، زیر و بم زرشک پفکی را به خریداران شناسانده و هم چنین راهنمایی های لازم برای یک خرید مطمئن و همه جانبه را به آن ها ارائه می  دارند که در نتیجه این امر، خریداران نیز به تمامی سوالات لازمی که در خصوص زرشک پفکی برایشان به وجود می آید، دسترسی خواهند یافت.

پخش عمده زرشک پفکی

پخش عمده زرشک پفکیبرای کسانی که به دنبال خرید مستقیم و سودمند تری از زرشک پفکی البته به صورت عمده می باشند، برخی از مراکز پخش عمده، این امکان را برای خریداران فراهم ساخته اند تا خریداران عزیز بتوانند با فراغ بال بیشتری به امور مربوطه خود دست پیدا کنند. گفتنی است علاوه بر خرید مستقیم از این مراکز، اطلاع از قیمت انواع زرشک مانند این موارد نیز برای افراد امکانپذیر خواهد بود:

  • اطلاع از قیمت زرشک دانه اناری درجه یک
  • اطلاع از قیمت زرشک در بازار مشهد و بازار شهر های دیگر
  • قیمت زرشک فله

زرشک پفکی با کیفیت های مختلف

زرشک پفکی با کیفیت های مختلفبرای انجام سفارشات با حجم بالا در خصوص محصولی مانند زرشک پفکی، راه های متعددی مقابل خریداران باز خواهد شد. مانند:

  • خرید حضوری زرشک
  • خرید اینترنتی زرشک

هر یک از این راه ها می توان مشتریان را به هدف اصلی یعنی خرید زرشک پفکی برساند، اما مهم انتخاب راحت ترین و سریع ترین راه ممکن است که با وجود خرید اینترنتی زرشک پفکی از سایت های فروش، این امر محقق خواهد شد.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما