خرید زرشک صادراتی | مراکز تهیه انواع محصولات غذایی در کشور

خرید زرشک سیاه بدون هسته و زرشک صادراتی از تولید کنندگان و عمده فروشان آن امکان صادرات و ارسال این کالا را به دیگر نقاط جهان فراهم می سازد. زرشک یکی از انواع محصولاتی است که در نواحی خشک و نیمه خشک ایران قابلیت کشت دارد. استان خراسان جنوبی به مرکزیت بیرجند قطب تولید زرشک در ایران می باشد. بخشی از این زرشک تولید شده با کیفیت صادراتی و مرغوب به دیگر نقاط جهان ارسال می شود. کشور آلمان بزرگترین وارد کننده این محصول تولیدی در ایران می باشد که هر ساله بخش قابل توجهی از این محصول را از ایران خریداری می نماید.

خرید زرشک صادراتی | مراکز تهیه انواع محصولات غذایی در کشور

خرید زرشک صادراتی

خرید زرشک صادراتیبرای خرید زرشک صادراتی  می توان با تولید کنندگان و عمده فروشان آن تماس گرفت. زرشک صادراتی توسط بازرگانان و تجار این حرفه از کشاورزان خریداری شده و به شکل فرآوری شده و در بسته بندی های مناسب روانه بازار های فروش جهانی می شود. تاجران این حرفه با خرید عمده و عقد قرار داد با کشاورزان هر ساله این محصول را از آنان خریداری نموده و به دیگر نقاط جهان ارسال می دارند. این کار پس از اخذ مجوز های لازم گمرکی و طی مراحل اداری مختلف صورت می گیرد و مجوز خروج از کشور را پیدا می کند.

لیست قیمت انواع زرشک صادراتی

لیست قیمت انواع زرشک صادراتیزرشک فله در بازار به انواع زرشک دانه اناری، زرشک پفکی و زرشک کوهی به فروش می رسد. هر کدام از این زرشک ها دارای لیست قیمت مخصوص به خود می باشد. زرشک پفکی چیست و خصوصیات زرشک دانه اناری کدام است از جمله سوالاتی است که ممکن است مردم در هنگام خرید از فروشنده بپرسند.

زرشک پفکی قائنات به دلیل طولانی بودن فرایند خشک نمودن قیمت بیشتری دارند. بنابراین قیمت زرشک دانه اناری ارزان تر از قیمت زرشک پفکی درجه یک می باشد. از انواع زرشک دانه اناری جهت تهیه دمنوش زرشک و آب زرشک استفاده می شود.

مراکز فروش زرشک صادراتی در کشور

مراکز فروش زرشک صادراتی در کشورزرشک یکی از محصولات صادراتی ایران است که در استان خراسان جنوبی به عنوان قطب تولید این محصول برداشت شده و روانه بازار ها و مراکز فروش داخلی و خارجی می شود. ایران بزرگ تولید کننده زرشک در جهان می باشد و از این رو نیاز بازار های بین المللی را نیز به آن تامین می کند. در مراکز فروش انواع زرشک صادراتی با کیفیت مطلوب و درجه یک به بازار های جهانی معرفی شود. از این مراکز همچنین می توان قیمت زرشک در بازار مشهد و قیمت زرشک پفکی اعلا را استعلام نمود. آمار های مربوط به صادرات زرشک را در سال 97 می توان از منابع اطلاعاتی معتبر استخراج نمود.

تولید کنندگان زرشک صادراتی

تولید کنندگان زرشک صادراتی یکی از مشخصات انواع محصولات صادراتی این است که از استاندارد های لازم تولید برخوردار باشند. کیفیت و بسته بندی مناسب نیز از جمله دیگر فاکتور های تعیین کننده است که در افزایش فروش و یافتن بازار های جهانی نقش به سزایی دارد. تولید کنندگان زرشک صادراتی در کشور کشاورزانی هستند که هر ساله این محصول را تولید و آماده فروش و مصرف به بازار می نمایند. در این زمینه حمایت های دولت از تولید کنندگان و کشاورزان می تواند زمینه و گسترش فعالیت های این گروه را به دنبال داشته باشد.

خرید زرشک صادراتی

ارزانترین زرشک ها کدام اند؟

انواع زرشک موجود در بازار شامل زرشک کوهی یا وحشی، زرشک پفکی و زرشک دانه اناری می باشد. زرشک کوهی نوعی زرشک است که به طور خودرو در طبیعت یافت شده و قابل جمع آوری است. فرایند خشک نمودن دو نوع زرشک پفکی و دانه اناری نیز موجب تفاوت این دو محصول از یکدیگر شده است. بنابراین قیمت این زرشک ها از یکدیگر متفاوت می باشد. مثلا زرشک کوهی را می توان در طبیعت جمع آوری کرد و زرشک دانه اناری را با قیمت مناسب و ارزان از بازار تهیه نمود. این نوع زرشک به دلیل فرایند خشک کردن آسان تر و کوتاه تر دارای قیمت مناسب تری است.

فروش زرشک صادراتی

در تهران شرکت های بازرگانی فراوانی وجود دارند که سفارش زرشک برای صادرات را دارند. این شرکت ها چون در حوزه های مختلفی فعالیت دارند تامین کنندگانی که بتوانند زرشک را در حجم بالا تامین کنند معمولا نمی شناسند. برای همین سوالی که باید به آن جواب داد فروش زرشک صادراتی در تهران در چه بازار هایی اجنام می پذیرد. یا به عبارت دیگر چگونه می توان خرید عمده زرشک صادراتی با قیمت مناسب را داشت؟ در تهران یکی از راه ها مراجعه به بازار های عمده فروشی خشکبار در بازار مولوی و چهارراه مولوی است. سوال دیگری که ممکن است ذهن صادرکنندگان یا واسطه های زرشک را به خود مشغول کند این است که چه زرشکی مناسب برای امر صادرات است. علی القاعده و طبق تجربه ما زرشک مناسب برای صادرات زرشک پفکی است. اینکه زرشک پفکی چیست را در بخش بعد مفصل تر توضیح می دهیم. قیمت فروش زرشک صادراتی را از مجموعه ما بخواهید و از همکاران زرشک آبرام مشاوره بگیرید.

از دیگر مواردی که صادر کنندگان زرشک بر رای ان متمرکز می شوند خرید زرشک ارگانیک است. طبق بررسی های ما خوشبختانه در کشاورزی منطقه خراسان جنوبی  (south khorasan) به زرشک سموم آفت کش زده نمی شود اما ممکن است سموم از سایر باغات به درختچه های زرشک نفوذ کند.

فروش زرشک صادراتی

صادرات زرشک ایران

توسعه اقتصاد بر پایه کشاورزی زرشک از دو منظر امکان پذیر است.

  1. افزایش سطح زیر کشت باغات زرشک
  2. افزایش تولید از هر متر مربع از باغآت زرشک با استفاده از نظر متخصصان و پژوهشگران علم کشاورزی
  3. از همه مهمتر تمرکز بر صادرات و پیدا کردن بازار های جدید در دنیا که زرشک را در بسته بندیها و کیفیت مناسب و با قیمت بالاتر روانه این بازار ها کنیم.
  4.  تولید زرشک ارگانیک متناسب با بازار های جهانی

با اینکه زرشک را به عنوان میوه تازه و همچنین به عنوان میوه خشک در دنیا نمی شناسند، اما یک سیاست صادراتی درست از سوی دولت و تجار و صادر کنندگان می تواند این مسیر شناساندن زرشک به عنوان چاشنی و طٰم دهنده را آسانتر و کوتاه تر نماید. یکی از بهترین راه ها شروع از فراورده های زرشک که مشابه آن براه مردم دنیا شناخته شده است می باشد. برای مثال مربای زرشک (BArberry Jam) شاید برای شروع انتخاب خوبی باشد.

قیمت زرشک پفکی درجه یک

زرشک پفکی چیست؟

در تحقیقات دانشگاهی و منتشر شده در یک ژورنال معتبر موید این امر است که

  1. زمان و وقت چیدن زرشک
  2. روشی که زرشک جمع آوری می شود
  3. و در آخر شیوه ای که زرشک رطوبت خود را از دست می دهد و تبدیل به میوه خشک می شود

در کیفیت و مرغوبیت نهایی زرشک تاثیر به غایت مهمی دارند. به خصوص شماره دوم و سوم از موارد بالا بسیار پر اهمیت هستند. از این رو بسیار مهم است که زرشک چگونه جمع اوری و چگونه به مقصد حمل شود. همین طور به غایت مهم است که شیوه رطوبت زدایی آن چگونه باشد. وقتی شاخه های حامل  زرشک را با قیچی های مخصوص بریدن شاخه های زرشک ببریم و آن را با احتیاط به طوریکه هیچ اسیب فیزیکی به دانه های زرشک وارد نشود، به محل خشک کردن زرشک بدور از نور خورشید منتقل کنیم، زرشک خشکی حاصل می شود که بسیار باکیفیت است و رنگ و ظاهر خود را حفظ نموده است. به زرشک خشک حاصل زرشک سایه خشک یا زرشک پفکی (puffy Barberry)  نیز می گویند.

خرید زرشک پفکی صادراتی

چانچه نیاز به خرید زرشک پفکی صادراتی دارید مهم است که به هر آنچه در بالا در مورد کیفیت زرشک گفته شده دقت کنید. در خرید زرشک پفکی صادراتی حتما توجه داشته باشید که:

  • به زرشک آب و روغن زیاد زده نشده باشد. برخی از متقلبین از این شیوه برای افزایش وزن زرشک استفاده می کنند.
  • دانه های زرشک یکدست و پفکی باشند و زرشک دانه اناری مخلوط نداشته باشد.
  • دانه های پوچ و صورتی رنگ نداشته باشد

خرید زرشک پفکی

خرید کنسانتره زرشک با کیفیت صادراتی

همانگونه که در بالا شرح دادیم زرشک و فراورده های آن در بازار جهانی نیاز به شناسایی دارند. از جمله فراورده هایی که از زرشک بدست می آید، کنسانتره زرشک (Barberry concentrate) است.  کنسانتره زرشک می تواند پایه بسیاری از آب میوه ها شود و در مخلوط آب میوه ها نیز نقش مهمی را به عنوان طعم دهنده بازی کند.  خرید کنسانتره زرشک با کیفیت صادراتی امروزه  از کارخانجات داخلی که بیشتر در شهر قاینات یکی از مراکز تولید زرشک می باشد، امکان پذیر است.

دیدگاه شما با موفقیت ثبت شد.

نظرتان را ثبت نمایید.

شماره همراه شما منتشر نخواهد شد.

تماس با ما