قیمت زرشک خشک بیرجند | تولید زرشک زیر تالاری در بیرجند- زرشک خوب

در اینجا به تولید زرشک زیر تالاری در شهرستان بیرجند می پردازیم.

زرشک زیرتالاری ترکیبی از دو نوع زرشک دانه اناری و پفکی میباشد و نسبت ترکیب این دونوع از زرشک معمولا 50-50می باشداما هرچه نسبت زرشک پفکی بیشتر باشد زرشک زیرتالاری مرغوب تر و با کیفیت  بیشتری تولید میشود.زرشک زیر تالاری از نظر شاخص کیفی شبیه به زرشک پفکی میباشد اما در مقیاسه با آن قیمتی بسیار ارزان دارد.قیمت ارزان و کیفیت خوب از دلایل خرید وفروش زرشک زیر تالاری میباشد.پخش این نوع از زرشک در شهرهای بزرگی همچون تهران و مشهد رایج تر است.چراکه پخش محصول باکیفیت و باقیمت مناسب طبیعتا مشتریان بیشتری را جذب میکند.

قیمت زرشک خشک بیرجند باتوجه به نوسانات قیمت تغیراتی زیادی را به همرا داشته است. برای اطلاع از قیمت زرشک زیر تالاری و قیمت زرشک اعلا پفکی و دانه اناری می توان به پایگاه های اینترنتی این نوع محصول مراجعه کرد.

قیمت زرشک خشک بیرجند | تولید زرشک زیر تالاری در بیرجند- زرشک خوب

زرشک بی دانه ایرانی

خراسان جنوبی قطب اصلی تولید زرشک فله و زرشک بی دانه یا همان زرشک قرمز ایرانی است. بطور کلی زرشک محصول کشاورزی مربوط به یک ناحیه از کشور در جنوبی ترین نقطه خراسـان رضـوی تـا منـاطق شمالی خراسان جنوبی می باشد. از این رو شهرهای این استان چون بیرجند و قاین و همین طور شهرستانها و روستاهای تابعه چون زیر کوه، درمیان و زهان تولید کننده گان اصلی زرشک ایران و جهان می باشند. چراکه بیش از ۹۵ درصد از زرشک دنیا و ایران در این استان تولید می شود.

نقش زرشک در غذاهای ایرانی

نقش زرشک در غذاهای ایرانی

زرشک بی دانه و کشمش بدون هسته به صورت خشک از گذشته هاي دور به عنوان یک چاشنی  غذایی در سفره ایرانیـان وجـود داشـته و هـم اکنـون نیـز در رنـگ بخـشیدن و طعـم دادن بـه غـذاها از آن اسـتفاده مـی شـود. در غذاهای ایرانی و سنتی چون زرشک پلو با مرغ، دلمه، ته چین و حتی سالاد و غیره زرشک طعم مهم و غیر قابل جایگزینی دارد.زرشک داری طبع سرد و خشک میباشد و از ان در طب سنتی نیز بهره می گیرندبه عنوان مثال تسکین دهنده صفرا و خون میباشد و برای رفع تشنگی نیز مفید است وکاهش دهنده حرارت معده و کبد نیز میباشد

خرید زرشک پلویی در تهران — زرشک قرمز نسبت به شهرستان بیرجند که منبع تولید زرشک میباشد بسیار گران تراست به دلیل دور بودن و مسافت زیاد.

انواع تجاری زرشک

انواع تجاری زرشکزرشک خشک در بازار تجاری کشور به سه دسته اصلی تقسیم می شود.

  • زرشک پفکی
  • زرشک دانه اناری
  • زرشک زیر تالا
  • زرشک دانه درشت
  • زرشک دانه قرمز

تولید زرشک زیر تالاری – زرشک خوب

این زرشک وقتی تولید میشود که شاخه های حمل کننده زرشک برای تولید کردن زرشک پفکی روی تالارها قرار بگیرندبنابراین بخشی از زرشک زیر تالارها قرار میگیرد در نتیجه مخلوطی از زرشک دانه اناری و پفکی را در زیر تالارها داریم که کیفیت آن از زرشک دانه اناری مرغوب تر و از زرشک پفکی پایین تر است.قیمت این زرشک بین دو زرشک دانه اناری و پفکی میباشد و هرچه میزان زرشک پفکی بیشتر باشد قیمت نیز بالاتر است.

قیمت زرشک خشک بیرجند

قیمت زرشک خشک بیرجندقیمت زرشک خشک بیرجند  نیز مانند سایر کالاها بالا رفته است. در بازار خرید و فروش می توان این نوع از محصول را با نرخ های متفاوتی تهیه کرد که آن هم بسته به نوع زرشک می باشد.

زرشک های خشک شده اعلاء که رنگی روشن دارند، دارای قیمت های بالاتری نسبت به زرشک های سیاه شده و یا این که نامرغوب دارا می باشند. اما قیمت های زرشک را می توان از لحاظ درجه بندی هم نرخ گذاری کرد.

برای نمونه قیمت زرشک درجه یک بین 44000 تا 70000 تومان می باشد. قیمت زرشک درجه دو بین 35000 تا 50000 تومان و زرشک درجه سه را در بازار می شود با نرخ های پایین ترین تهیه کرد.

از طرف دیگر، مسئله بسته بندی هم روی قیمت زرشک تأثیرگذار است. شرکت هایی که در کار بسته بندی هستند، قیمت های بالاتری را نسبت به زرشک های فله ای اعلام می دارند. با مراجعه به فروشگاه های متعدد می توانید قیمت زرشک سال 98 و قیمت عمده زرشک در سال  ۹۷ و ۹۶ را هم به دست آورید.

برترین برند تولید کننده زرشک خشک بیرجند

برترین برند تولید کننده زرشک خشک بیرجنددر بازار برندهای متفاوتی وجود دارند که زرشک خشک بیرجند را عرضه می دارند.

برندهای مطرح محصولات خود را با این مشخصات به بازار عرضه می کنند:

  1. در بسته بندی های شیک
  2. محصولی با رنگ روشن
  3. زرشکی تمیز و بدون اضافات
  4. وزن های دقیق بدون کم و زیاد
  5. کاملاً استاندارد و بهداشتی

برندهای زیادی هستند که در عرصه تولید زرشک و ارائه آن به بازار فعالیت می کنند. این برندها سعی می کنند تا بهترین نوع زرشک بیرجند را به دست مشتریان خود برسانند.

عرضه مستقیم زرشک خشک بیرجند

عرضه مستقیم زرشک خشک بیرجندعرضه مستقیم زرشک خشک بیرجند، توسط تولیدکنندگان و شرکت هایی که در کار بسته بندی می باشند، انجام می شود.

تولیدی ها امروزه از خود در بازار خرید و فروش، نمایندگی هایی دارند. در هر شهری که زندگی می کنید، به آسانی می توانید این نمایندگی ها را پیدا کرده و زرشک مرغوب را تهیه نمایید. برای نمونه خرید زرشک پلویی در تهران – زرشک قرمز امکان پذیر می باشد. خرید زرشک خشک در تهران – زرشک از بازارهایی که در آن آجیل و خشکبار عرضه می شوند مقدور می باشد. 

فروش زرشک خشک بیرجند زیر قیمت بازار

فروش زرشک خشک بیرجند زیر قیمت بازارفروش زرشک خشک بیرجند زیر قیمت بازار، از طریق وبسایت های مختلف اینترنتی صورت می گیرد.

در فروشگاه های آنلاین، شما به آسانی می توانید زرشک مورد نظر و با کیفیت خود را پیدا نموده و سپس اقدام به خرید آن، زیر فی بازار نمایید.

خرید اینترنتی زرشک تازه نیز با نازل ترین قیمت امکان پذیر است. در اینترنت فروشگاه های متعددی در این عرصه فعال هستند که می شود آنان را بدون صرف زمان زیادی پیدا کرد و خرید خود را انجام داد.

خرید عمده زرشک پفکی در بازار تهران و سایر شهرهای کشورمان از همین راه یعنی مراجعه به وبسایت های رسمی اینترنتی، انجام پذیر است.

راهنمای استفاده از زرشک خشک بیرجند

راهنمای استفاده از زرشک خشک بیرجندبا زرشک خشک بیرجند می توان انواع مختلفی از خوراکی ها را تهیه کرد.

مثلاً شما می توانید آن را در آب برای چند روز گذاشته و بعد از آن، به عنوان آب زرشک در هوای گرم استفاده کنید و یا آن را به همراه برنج بپزید که در میان ما ایرانیان به عنوان زرشک پلو معروف است.

این دو، از جمله موارد پرکاربرد زرشک هستند. زرشک به عنوان یک چاشنی غذایی، با خواص بیشماری در کشورمان طرفداران زیادی دارد و همچنین آن را به کشورهای مختلفی هم شرکت های تولید کننده صادر می کنند.

زرشک بیرجند، در نوع خود بی نظیر است.

بیشتر بخوانید:  قیمت روز زرشک

تماس با ما